15/12/16

Sekce "Koncerty"


Povážlivě se mi začíná plnit kalendář na rok 2017, takže jsem se rozhodl spustit sekci koncerty. Dnes trochu netradičně s průvodním textem, dost možná proto, že se sekcí začínám. Do budoucna bych chtěl prostě mít jen rozcestník akcí, formát zatím nevím jistě, ale jako nejlepší řešení se mi jeví prostý seznam odkazů. Jak již bylo řečeno, dnes trochu obšírněji proberu akce, které by bylo záhodno nevynechat.

Daniel Beherit Bílý vůbec nezahálí a v současnosti je pro mě jedním z lidí, kteří dělají nejvíc pro podporu undergroundu u nás. Na 18. února připravil už páté pokračování PANZER STORM FESTu, které se uskuteční opět v plzeňském klubu Parlament. Panzer Storm Fest představí švédské nováčky AVSLUT, které podpoří ostřílení thrashoví matadoři HELLOCAUSTOR a LAID TO WASTE, kteří ohromili na letošním Enter the Eternal Fire festivalu. Trojici pak doplní mně neznámá kapela MORNAVAS.

https://www.facebook.com/125566380831616/photos/gm.598925850297759/1177252428996334/?type=3

Další zajímavou akcí určitě bude INFECTION ACT. Nejen kvůli ukrajinským KZOHH, kteří jsou velice akční a na kontě mají za dva roky existence už tři dlouhohrající počiny. Doprovod jim nebude dělat nikdo menší, než vírem bitev u nás i v zahraničí ošlehaní INFERNO. Infection Act má naplánované na území ČR  hned dvě zastávky. 24. února v Karviné v Hard Café, kde kromě nadějných MALLEPHYR vystoupí navíc SILVA NIGRA, kultovní polská skupina BESATT a jejich krajané CHAOMEGA. O den později je možné navštívit plzeňský Parlament, kde ovšem na poslední tři jmenované bandy nenarazíte.

https://www.facebook.com/events/1793048897643648/

Co si rozhodně ujít nenechám je HELLENIC DARKNESS 2017. Dodnes mám v paměti první akci tohoto druhu u nás se skvělými Ravencult a Dead Congragation. Společně s nimi vystoupili ROTTING CHRIST, kteří mě onehdy nějak minuli, ovšem ještě v živější paměti mám jejich listopadové vystoupení, kdy naopak totálně nadchli. Budou i jednou z hvězd chystané akce. Vystoupí s nimi i mágové ACHERONTAS, kapela jejíž nahrávky mi lahodí jako máloco, naživo jsem však ještě tu čest neměl. Široké spektrum stylů pak předvedou HAIL SPIRIT NOIR, které si "live" vůbec nedokážu představit, ovšem první dvě alba mě totálně odrovnala a s letošní "Mayhem in Blue" se teprve sžívám. Pro úplnost dodávám české supporty MALEPHYR a SELF HATRED. Koncert se koná 18. března v klubu Nová Chmelnice na Žižkově.

http://www.metalgate.cz/cz/production/560-helenska-temnota-se-vraci

Poslední dva tipy budou směřovat už k létu. Jedná se o dva festivaly a jejich line-upy jsou zatím ve hvězdách. Přesto si zaslouží pozornost. 15.7.2016 Beherit otevře stavidla nenávisti v areálu "Pod sjezdovkou" v Nýrsku. Nedělám si iluze, že bude seznam účinkujících nabitý i na jubilejním 15. ročníku této kultovní akce, vždyť Dan dokázal dvakrát přivézt Ad Hominem. Něco málo tuším, něco málo vím, no a jak se začnou objevovat první kapely, budu vás informovat.


Týden po EHF zase ve Volyni otevře Petr Rámus Mecák vstup do věčného ohně v areálu na koupališti. Festival ENTER THE ETERNAL FIRE je vyhlášený pohodovou atmosférou a jsem moc rád, že pokračuje již svým třetím ročníkem. Potvrzeni jsou zatím domácí AVENGER a VALGRIND. O dalších kapelách budu informovat, hned jak se jejich jména objeví. Do diáře si poznamenejte 21. - 22.7.2016.

http://www.etef.cz/

Zaslechl jsem něco o účasti Master's Hammer na Brutal Assaultu, šance je tak 50/50. Pravděpodobně ani to mě nepřiměje změnit na tuhle monstróznost názor, ale čert ví.

Pokud pořádáte akci, účastníte se nějaké jako kapela a máte zájem ji zveřejnit na mém blogu, pošlete mi údaje na adresu darkangel.666hell@gmail.com. Do předmětu, prosím, uveďte "Akce". 

Žádné komentáře:

Okomentovat